מייצרים איכות

תהליכי הייצור שלנו משלבים בהרמוניה מרכיבים איכותיים שונים, שמקורם בשלוש הממלכות של הטבע: צומח, חי ודומם. המוצרים ההומאופתיים שאנו מייצרים טומנים בחובם ידע אשר נצבר במהלך 75 תהליכי הייצור שלנו משלבים בהרמוניה מרכיבים איכותיים שונים, שמקורם בשלוש הממלכות של הטבע: צומח, חי ודומם. המוצרים ההומאופתיים שאנו מייצרים טומנים בחובם ידע אשר נצבר במהלך 75 שנות ניסיון, על פי מסורת עתיקה – אותו משלימים תהליכי ייצור מתקדמים, המבוססים על התקנים המחמירים ביותר של הסוכנות האירופית לתרופות -GMP.שנות ניסיון, על פי מסורת עתיקה – אותו משלימים תהליכי ייצור מתקדמים, המבוססים על התקנים המחמירים ביותר של הסוכנות האירופית לתרופות -GMP.

ייצור מסורתי עם הפנים קדימה

שורשים מסורתיים…

סמואל האנמן, מייסד ענף ההומאופתיה, מתאר בכתביו במדויק את אופן הייצור של מוצרים הומאופתיים. אנו שומרים על נאמנות למסורת זו: במהלך הייצור של המוצרים ההומאופתיים שלנו, עוברים חומרי הבסיס תהליך של דילול וערבוב באמצעות ניעור ידני מסורתי. אצלנו מבוצע תהליך זה רק על ידי בני אדם ולא באמצעות מכונות.

פוגשים טכנולוגיה מודרנית…

מוצרים איכותיים ברמה גבוהה נדרשים לטכנולוגיית מילוי ואריזה מודרנית, בייחוד כאשר הם מיוצרים בשיטות מסורתיות. אנו מפעילים קווי מילוי ואריזה אוטומטיים לחלוטין, הפועלים ללא כל מגע אדם ושומרים על היגיינה מוחלטת. בנוסף, כל אחד מתהליכי הייצור שלנו מלווה כל העת בבדיקות מעבדה מקיפות: בדיקות פיזיקליות, כימיות ומיקרוביולוגית.

חומרי גלם איכותיים ממקור טבעי

כדי לייצר מוצרים איכותיים – נדרשים חומרי גלם איכותיים הנבחרים בקפידה ממקורות בטוחים, ולכן אנו רוכשים את חומרי הגלם שלנו אך ורק מספקים מורשים נבחרים עם תעודת מקור.

כל חומרי הגלם הצמחיים שלנו גדלים על קרקע שנבדקה ומגיעים ממקור אורגני, חלקם מאיסוף בר תחת פיקוח.. התיעוד של תהליך הגידול מאפשר לנו כיצרנים לקבל מידע עקבי על האיכות הגבוהה של חומרי הגלם שלנו.

איכות מובטחת

תקנים מחמירים

האיכות הגבוהה של המוצרים שלנו מובטחת באמצעות הקפדה על תקנים בינלאומיים מחמירים, בראשם תקני הייצור של הסוכנות האירופית לתרופות – GMP (Good Manufacturing Practice).

יתרה מזאת, הליך הייצור שלנו מבוסס על הפרמקופיאה ההומיאופתית הגרמנית (HAB), ובהתאם לתקן GMP אירופאי לייצור תרופות: תקנות הייצור הגרמניות והבינלאומיות.

חברויות מקצועיות

חברת ד”ר רקווג היא חברה פעילה בגופים מקצועיים שונים. חברויות אלו מאפשרות לנו לייצג את ענף ההומאופתיה באמצעות מעורבות והשתתפות בוועדות ובמועצות שונות.

כחברים מייסדים, אנו פעילים מאז שנת 1999 ב-ECHAMP – הקואליציה האירופית למוצרים רפואיים הומאופתיים ואנתרופוסופיים (European Coalition on Homeopathic and Anthroposophic Medicinal Products).

כמו כן, אנו חברים בהתאחדות הפדרלית של תעשיית הפרמצבטיקה (BPI), בהתאחדות הפדרלית של יצרני התרופות (BAH), ובהתאחדות המקצועית להומאופתיה מודרנית.

מוצר הומיאופתי ללא התוויה רפואית מאושרת.

הרשמו לניוזלטר שלנו*

וקבלו הטבות ומידע על קורסים וסדנאות ייחודיים.

המיידע מיועד לקהל מקצועי בלבד: רופאים, רוקחים, הומיאופתיים מוסמכים או מטפלים מוסמכים ברפואה משלימה, לא מיועד לציבור הרחב. מוצר הומיאופתי ללא התוויה רפואית מאושרת.

דילוג לתוכן