הסיפור שלנו - מסורת של 75 שנים

סיפור ההצלחה שלנו הוא סיפורם של ארבעה דורות למשפחת רקווג, שחוללה מהפכה בינלאומית בתחום ההומאופתיה.

המסע המשפחתי להשגת איכות בלתי מתפשרת של המוצרים שלנו, מבוסס על שיטות ייצור מסורתיות מוכחות אותן אנו משמרים, לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

אנו ממשיכים להתפתח ללא הפסקה כבר 75 שנים, עם ניהול משפחתי שעובר מדור לדור וצופה אל העתיד. מוצרינו נרקחים באהבה ובמסירות במפעל שלנו בבנסהיים שבגרמניה – במיוחד עבור לקוחותינו הנמצאים במעל ל-40 מדינות ברחבי העולם.

DrReckeweg_75-years-לוגו
1877
הדור הראשון: סיפורנו מתחיל
אבן הפינה למוצרים ההומאופתיים הונחה על-ידי היינריך רקווג (1877-1944) כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת.
היינריך עסק ברפואה טבעית על מנת לטפל בעצמו, והפך למרפא אלטרנטיבי.
ההיכרות שלו עם הכומר פלקה (1926-1856), הנחשב למייסד ההומאופתיה המודרנית, נתנה את הדחיפה לייצור המוצרים ההומאופתיים הראשונים מבית ד"ר רקווג.
כמורה מלומד טיפל היינריך באופן קבוע בתלמידיו ופיתח לשם כך סירופ משלו - בשם: 'Jutussin'. מוצר זה משווק עד היום בכל העולם תחת השם: 'R8 Jutussin'.
1877
1947
הדור השני: ייסוד חברת Dr. Reckeweg & Co. GmbH
חברת Dr. Reckeweg & Co. GmbH נוסדה בשנת 1947 על ידי שניים מבניו של היינריך - הרופאים ד"ר אלפרד וד"ר קלאוס גונתר רקווג.
הם המשיכו את דרכו של אביהם ופיתחו את המוצרים בסדרת ה-R המוכרת כיום בכל העולם, וכוללת מוצרים המיועדים למגוון נרחב של שימושים.
1947
1974
הדור השלישי: צמיחה והתרחבות
הצטרפותו של מיכאל רקווג לחברה בשנת 1974 הייתה יותר מחילופי דורות בלבד. העניין ההולך וגובר בהומאופתיה בכל העולם באותה עת הניע את מיכאל ורעייתו מריטה לפתוח שווקים חדשים עבור החברה בחו"ל, המונים כעת כ-40 מדינות.
הצלחתו בתחום זה הובילה להרחבת פורטפוליו המוצרים ושטח הייצור במפעל לאורך השנים, לרבות בניין הנהלה חדש הכולל מרכז תקשורת מודרני ושטחים לתערוכות והדרכות, אזור אחסון מרווח ושטח ייצור מתקדם המחולק לשלושה מפעלים הפרוסים על פני 14,500 מ"ר.
1974
2022
הדור הרביעי: ממשיכים את המסורת המשפחתית
בתחילת 2022 מונו נטלי רקווג ודיוויד רקווג-לקומפטה למנהלים הבלעדיים של החברה. הם נעזרים באנאבל ובד"ר פלוריאן רקווג, וכך הניהול של החברה נותר באופן מלא בידי המשפחה, מזה 75 שנים.
גם להם יש תוכניות גדולות: הם יזמו את הוספת הקנאביס הרפואי לתיק המוצרים של החברה, וקו ייצור נוסף נמצא כבר בתכנון. לצד כל המודרניזציה והשגשוג הכלכלי שומר גם הדור הרביעי על נאמנות למסורת המיוחדת שלנו וממשיך לשמר את תהליך הניעור הידני כבסיס הייצור של המוצרים ההומאופתיים שלנו.
2022

מוצר הומיאופתי ללא התוויה רפואית מאושרת.

הרשמו לניוזלטר שלנו*

וקבלו הטבות ומידע על קורסים וסדנאות ייחודיים.

המיידע מיועד לקהל מקצועי בלבד: רופאים, רוקחים, הומיאופתיים מוסמכים או מטפלים מוסמכים ברפואה משלימה, לא מיועד לציבור הרחב. מוצר הומיאופתי ללא התוויה רפואית מאושרת.

דילוג לתוכן