ד”ר רקווג – אודות החברה

ד”ר רקווג היא חברה לייצור ופיתוח מוצרים הומאופתיים מודרניים. מוצרי החברה מסדרת ה-R, מיועדים למגוון רחב של שימושים ומשווקים בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם.

החברה הוקמה בשנת 1947 על ידי ד”ר אלפרד וד”ר קלאוס גונתר רקווג – שניים מבניו של היינריך רקווג, מרפא אלטרנטיבי ומהראשונים לפתח מוצרים הומאופתים משולבים. מאז ועד היום, אנו מייצרים את מוצרינו אך ורק במפעלי החברה בעיר בנסהיים שבגרמניה.

מזה כ-75 שנים מנוהלת החברה בידי משפחת רקווג, לאור המסורת והניסיון שנרכשו לאורך שנים בתחום ההומאופתיה הקלאסית והמודרנית. אנו עוסקים ללא לאות בפיתוח של מוצרים הומאופתיים מתקדמים, תוך הקפדה יתרה על תנאי ייצור ואיכות בתקנים בינלאומיים מחמירים.

החזון שלנו
  • החזון שלנו הוא לעורר את כוחות הריפוי הטמונים בגוף ולהחזיר את הגוף למצב מאוזן והרמוני.
  • מטרתנו היא לדאוג ללקוחותינו בכל רחבי העולם.
    בעודנו עמלים על פיתוח ודיוק של מוצרינו באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, אנו מקפידים לשמר את שיטות הייצור המסורתיות ובראשן הניעור הידני.
  • חומרי גלם טבעיים ניצבים בליבם של תהליכי הייצור שלנו, לאחר שנבחרו בקפידה באיכות הגבוהה ביותר.
הערכים שלנו
פעילותנו מבוססת על שלושה ערכים מרכזיים: לכידות, אחריות ומסירות, המנחים אותנו לאורך כ-75 שנים.
  • לכידות
    כחברה משפחתית, תחושת הלכידות מהווה עבורנו עמוד תווך משמעותי. ההתנהלות היומיומית שלנו מתאפיינת בהערכה בינינו, וגם כלפי הלקוחות, הספקים והמתחרים שלנו. אנו פתוחים תמיד לרעיונות נוספים, מוכנים ללמוד זה מזה ולתמוך זה בזה בהתמודדות מול אתגרים חדשים.
  • אחריות
    לקוחות בכל העולם נותנים את אמונם בנו ובעבודתנו המקצועית, ולפיכך במוצרים שלנו – ולכן אנו מקפידים על התנהלות אחראית ואמינה המהווה בסיס מוצק לפעילותנו מאז ומתמיד. בהתאם, אנו מתייחסים בפתיחות לשגיאות, מהן אנו יכולים ללמוד.
  • מסירות
    מזה ארבעה דורות, שאנו עוסקים במסירות בהגשמת מטרתנו. ההיסטוריה של החברה שלנו היא עדות למסורת ארוכת שנים, אותה אנו מקפידים לשמר באמצעות תהליכי ייצור מסורתיים. למרות זאת, אנו לעולם לא קופאים על השמרים, משלבים טכנולוגיה מודרנית וצופים אל העתיד. אנחנו משוכנעים כי ההתלהבות והמסירות שלנו בכל הקשור לרפואה טבעית הן מה שעושה את ההבדל המכריע.
אנו פועלים בהרמוניה עם הטבע
אנו מודעים לאחריות שלנו כלפי הסביבה וכלפי הזולת, ולכן אנו פועלים על מנת ליצור הרמוניה עם הטבע. כחלק מפעילותנו זו, אנו נוקטים בפעולות שונות להפחתת פליטות הפחמן הדו חמצני ומתמקדים במגוון פרויקטים חברתיים.
  • קיימות
    אנו מקפידים על היבטים שונים של קיימות במסגרת תהליכי הייצור, במסגרתם אנו מייצרים את כל המוצרים שלנו בשני מפעלים הנמצאים במקום אחד - בעיר בנסהיים שבמחוז ברגשטראסה במדינת הסן בגרמניה. כך אנו נמנעים מהובלה מיותרת ויוצרים מקומות עבודה קבועים. חומרי האריזה שלנו מיוצרים בעיקר מחומרי גלם מתחדשים, ובנוסף אנו תומכים בפרויקטים של הגנה על הטבע ועל מינים שונים באזור.
  • חיסכון באנרגיה
    כדי לחסוך באנרגיה ולשמור על כדור הארץ, אנו מקבלים חלק גדול כל האפשר מצריכת האנרגיה שלנו ממקורות מתחדשים. לשם כך, אנו מתבססים בראש ובראשונה על שלושה מתקנים פוטו-וולטאים אשר הותקנו על גבי הגגות השטוחים שלנו ומסוגלים לספק לעצמנו 25-30% מצריכת החשמל. בנוסף, הצלחנו להגיע להפחתה של כ-54% בצריכת הגז וכ-8% בצריכת החשמל במפעל החדש ביותר שלנו, באמצעות פעולות מיטוב מורכבות בתחומי הייצור והלוגיסטיקה.

מוצר הומיאופתי ללא התוויה רפואית מאושרת.

הרשמו לניוזלטר שלנו*

וקבלו הטבות ומידע על קורסים וסדנאות ייחודיים.

המיידע מיועד לקהל מקצועי בלבד: רופאים, רוקחים, הומיאופתיים מוסמכים או מטפלים מוסמכים ברפואה משלימה, לא מיועד לציבור הרחב. מוצר הומיאופתי ללא התוויה רפואית מאושרת.

דילוג לתוכן